با ما در تماس باشید
فاکس
7832 421 0313
تلفن
7833 421 0313
سموعی
3080 570 0913
Email : Info@sasco.co.ir
  • وایرشو
  • وایرشو
  • وایرشو

وایرشو (سرسیم)

گروه صنعتی ساسکو تامین کننده انواع وایرشودرسایزها ومدلهای مختلف می باشد.

انواع سرسیم:

حلقوی:

سرسیم های حلقوی روکش دار به منظور اتصال سیم به پیچ هادی استفاده می شود. جهت نصب سرسیم حلقوی، پیچ هادی باز شده، قسمت هادی سرسیم حول پیچ جا گذاری، و پیچ بسته می شود. به منظور اطمینان از داخل شدن مقدار کافی سیم در سرسیم و اتصال مطمئن بین آنها، روکش سرسیم به صورت قیفی شکل طراحی شده است.

دوبل:

وایرشو های دوبل روکش دار دارای ورودی دو سیم به صورت همزمان می باشد. دو سیم وارد وایرشو دوبل شده و با ابزار مناسب پرس می شود تا ارتباط ناگسستنی فیزیکی بین دو سیم و وایرشو و همچنین ما بین دو سیم برقرار گردد. عایق وایرشو های دوبل به صورت قیفی شکل طراحی شده تا سیم به سهولت در آن قرار گیرد. طول هادی مختلف برای هر سایز وایرشو جهت انطباق با انواع ترمینال ها موجود می باشد. جنس و رنگ روکش وایرشو های دوبل روکش دار مطابق با استاندارد DIN می باشد.

دوشاخ:

سرسیم های دو شاخ روکش دار به منظور اتصال سیم به پیچ هادی، بدون نیاز به باز کردن کامل پیچ استفاده می شود. جهت نصب سرسیم دو شاخ، بدون نیاز به باز کردن کامل پیچ، قسمت هادی سرسیم حول پیچ جا گذاری، و پیچ محکم می شود. به منظور اطمینان از داخل شدن مقدار کافی سیم در سرسیم و اتصال مطمئن بین آنها، روکش سرسیم به صورت قیفی شکل طراحی شده است.

رابط:

سرسیم های رابط به منظور اتصال دائم دو سیم به یکدیگر، و یا افزایش طول دو سیم جهت رسیدن به یکدیگر استفاده می شود. به منظور اطمینان از داخل شدن مقدار کافی سیم در سرسیم و اتصال مطمئن بین آنها، روکش سرسیم به صورت قیفی شکل طراحی شده است.

سوزنی:

سرسیم های سوزنی به منظور جلوگیری از صدمه دیدن سیم در حالت داخل شدن مستقیم به سلول ترمینال و بستن پیچ ترمینال بر روی سیم استفاده می شود. جهت استقاده، سرسیم سوزنی به سیم پرس می شود. سپس قسمت هادی سرسیم داخل سلول ترمینال قرار می گیرد و پیچ می شود. در نتیجه، ارتباط بین سیم و سلول ترمینال به واسطه قسمت هادی سرسیم سوزنی حاصل می شود. به منظور اطمینان از داخل شدن مقدار کافی سیم در سرسیم و اتصال مطمئن بین آنها، روکش سرسیم به صورت قیفی شکل طراحی شده است.

مشخصات سرسیم ها:

  • جنس هادی: مس با خلوص ۹۹/۹۵%
  • آبکاری هادی: قلع
  • جنس روکش: PVC  یا نایلون (در صورت درخواست(
  • بسته بندی: ۱۰۰ عدد در بسته

جهت دریافت لیست قیمت و سایر مشخصات فنی با این شرکت تماس حاصل فرمائید.


خدمات قابل ارائه گروه صنعتی ساسکو


-ارائه پیشنهاد مالی یا Financial Proposal

لیست قیمت محصولات ساسکو یا پیشنهاد مالی بنا به نوع درخواست مشتری در بازه های زمانی مختلفی برای مشتری ارسال می شود. در صورت روتین بودن درخواست، پیش فاکتور محصولات ساسکو در کمتر از یک ساعت برای مشتری ارسال خواهد گردید. در صورتیکه کالای درخواستی خارج از عرف بازار بوده و نیاز به واردات آن از دیگر کشورها باشد از یک روز تا یک هفته زمان خواهد برد.



-ارائه پیشنهاد فنی یا Technical Proposal

پیشنهاد فنی بنا به درخواست مشتری جهت بررسی های فنی ارسال خواهد گردید که می تواند شامل مشخصات فنی، ابعاد، کاتالوگ و کلیه مشخصات که مورد نیاز مشتری است، باشد. همچنین می توانید با رجوع به صفحه محصول مدنظر در سایت ساسکو به برخی از مشخصات و ابعاد دسترسی پیدا کنید.


HYUNDAI
SCHNEIDER
LS
SIEMENS
LOVATO
ABB
CHNT
FINDER
STAHL
CEAG
CORTEM
FRAKO

تمام فعالیت های این سایت مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران است و کلیه حقوق آن متعلق به گروه صنعتی ساسکو می باشد.
برنامه نویسی و طراحی توسط حمید هارونی