با ما در تماس باشید
فاکس
7832 421 0313
تلفن
7833 421 0313
سموعی
3080 570 0913
Email : Info@sasco.co.ir
  • کلید هوایی
  • کلید هوایی

کلید هوایی HYUNDAI

واردات و فروش کلید هوایی HYUNDAI

اين کليدها از انواع ديگری از کليدهای اتوماتيک فشار ضعيف هستند که در آمپراژ بالا مورد استفاده قرارمی گيرند. حد بالای جريانی اين کليدها تا 6300آمپر می باشد.

تعریف جامع تجهیز:

اين کليدها از انواع ديگری از کليدهای اتوماتيک فشار ضعيف هستند که در آمپراژ بالا مورد استفاده قرارمی گيرند. حد بالای جريانی اين کليدها تا 6300آمپر می باشد.Iu جریان دایم ، نرم این کلیدها از630آمپر تا 6300آمپر است مورد مصرف اين کليدها عمدتأ در ورودی تابلوها می باشد که هم جريان بالايي دارد و هم برقراری Selectivity کامل بين کليدهای ورودی و کليدهای خروجی که معمولأ از نوع کمپکت می باشند ضروری است.
کليدهای هوايي دارای رله هايي  که در داخل خود کليد جاسازی شده اند(Built-in) می باشد. ويژگی اين رله ها خاصيت تاخيری يا Time Delay آنهاست که عنصر اصلی در تامين Selectivity از طريق صدور فرمان قطع با تاخير می باشند. (Selectivity همان پديده تقدم قطع در خروجيها نسبت به ورودی هاست. به اين معنی که اگر خطايي در يک فيدر خروجی رخ داد، ابتدا کليد خروجی قطع شود و تنها در صورت تداوم خطا روی مدار و عمل نکردن کليد خروجی، کليد ورودی با تاخير کل تابلو را بی برق می کند. اهميت اين موضوع در اين است که در صورت وقوع خطا در يکی از خروجيها کل تابلو بی برق نشود.)
يادآوری : استفاده از کليدهای کمپکت در هر دو مدار خروجی و ورودی در تابلو حتی اگر کليد ورودی دو سايز بالاتر از بالاترين سايز کليد در خروجيها انتخاب شود، تنها در محدوده کوچکی از جريان اتصال کوتاه، Selectivity را تامين می کند و به هر حال Selectivity کامل بدست نمی دهد..

 مشخصات فني:

  • آمپر: از 630 آمپر تا 6300 آمپر
  • 3پل و 4پل
  • ثابت و کشویی

جهت دریافت لیست قیمت و سایر مشخصات فنی با این شرکت تماس حاصل فرمائید.


خدمات قابل ارائه گروه صنعتی ساسکو


-ارائه پیشنهاد مالی یا Financial Proposal

لیست قیمت محصولات ساسکو یا پیشنهاد مالی بنا به نوع درخواست مشتری در بازه های زمانی مختلفی برای مشتری ارسال می شود. در صورت روتین بودن درخواست، پیش فاکتور محصولات ساسکو در کمتر از یک ساعت برای مشتری ارسال خواهد گردید. در صورتیکه کالای درخواستی خارج از عرف بازار بوده و نیاز به واردات آن از دیگر کشورها باشد از یک روز تا یک هفته زمان خواهد برد.



-ارائه پیشنهاد فنی یا Technical Proposal

پیشنهاد فنی بنا به درخواست مشتری جهت بررسی های فنی ارسال خواهد گردید که می تواند شامل مشخصات فنی، ابعاد، کاتالوگ و کلیه مشخصات که مورد نیاز مشتری است، باشد. همچنین می توانید با رجوع به صفحه محصول مدنظر در سایت ساسکو به برخی از مشخصات و ابعاد دسترسی پیدا کنید.


HYUNDAI
SCHNEIDER
LS
SIEMENS
LOVATO
ABB
CHNT
FINDER
STAHL
CEAG
CORTEM
FRAKO

تمام فعالیت های این سایت مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران است و کلیه حقوق آن متعلق به گروه صنعتی ساسکو می باشد.
برنامه نویسی و طراحی توسط حمید هارونی