با ما در تماس باشید
فاکس
7832 421 0313
تلفن
7833 421 0313
سموعی
3080 570 0913
Email : Info@sasco.co.ir
  • رله
  • رله
  • رله
  • رله
  • رله

رله FINDER

فروش ویژه رله های finder ایتالیا همراه با 3سال گارانتی تعویض

حفاظت تجهیزات و دستگاه های سیستم قدرت در مقابل عیوب  به وسیله کلید قدرت انجام می گیرد قبل از اینکه کلید قدرت بتواند باز شود ، سیم پیچی عمل کنندة آن باید تغذیه شود این تغذیه به وسیله رله های حفاظتی انجام می پذیرد . رله به دستگاهی گفته می شود که در اثر تغییر کمیت الکتریکی مانند ولت و جریان و یا کمیت فیزیکی مثل درجه حرارت و حرکت روغن ( در رله بوخهولس ) تحریک شده و باعث به کار افتادن دستگاههای دیگر و نهایتاً قطع مدار به وسیله کلید قدرت ( در سیستم تولید و انتقال و توزیع ) یا دژنکتور می گردد . بنابراین به وسیله رله : محل وقوع عیب از شبکه جدا سازی شده باعث می شود که سایر قسمتهای سالم شبکه همچنان به کار خود ادامه دهند و پایداری و ثبات شبکه به همان حالت قبلی محفوظ بماند .

تجهیزات و دستگاهها در مقابل عیوب و اتصالی ها محافظت شده و میزان خسارات وارده به آنها محدود گردد .

سبب به وجود آمدن اتصالی ها و تأثیرات آنبه دو علت زیر اتصالی ها می توانند به وجود آیند :

  •  تأثیرات داخلی تأثیرات داخلی که باعث خراب شدن و از بین رفتن دستگاهها یا خطوط انتقال و توزیع می شود عبارتند از :فاسد شدن قسمتهای عایق در یک مولد ، ترانسفورماتور ، خط ، کابل و غیره . این ضایعات و امکانات مکن است مربوط به عمر عایق ، عدم تنظیم صحیح ، عدم ساخت صحیح و یا عدم نصب صحیح عایق باشد

  • تأثیرات خارجی شامل تأثیرات زیادی است از آن جمله رعد و برق ، اضافه بار که باعث به وجود آمدن حرارت شود ، برف و باران ، باد و طوفان ، شاخة درختها ، حیوانات و پرندگان ، سقوط اشیاء اشتباه در عملیات و خسارتهایی که یه وسیله مردم وارد می شود و غیره . وقتی که یک اتصالی در مداری رخ دهد ، جریان افزایش یافته و ولتاژ( اختلاف پتانسیل ) نقصان پیدا می کند افزایش جریان حرارت زیادی را به وجود آورده که ممکن است منجر به آتش سوزی یا انفجار شود . اگر اتصالی به صورت جرقه باشد ممکن است خسارت زیادی به بار آورد . برای مثال اگر جرقه ای بر روی خط انتقال نیرو به وجود آمده و سریعاً بر طرف نشود خط را سوزانده و باعث پاره شدن آن خواهد شد و نتیجه سبب قطع برق برای مدت طولانی خواهد شد.

جهت دریافت لیست قیمت و سایر مشخصات فنی با این شرکت تماس حاصل فرمائید.


خدمات قابل ارائه گروه صنعتی ساسکو


-ارائه پیشنهاد مالی یا Financial Proposal

لیست قیمت محصولات ساسکو یا پیشنهاد مالی بنا به نوع درخواست مشتری در بازه های زمانی مختلفی برای مشتری ارسال می شود. در صورت روتین بودن درخواست، پیش فاکتور محصولات ساسکو در کمتر از یک ساعت برای مشتری ارسال خواهد گردید. در صورتیکه کالای درخواستی خارج از عرف بازار بوده و نیاز به واردات آن از دیگر کشورها باشد از یک روز تا یک هفته زمان خواهد برد.



-ارائه پیشنهاد فنی یا Technical Proposal

پیشنهاد فنی بنا به درخواست مشتری جهت بررسی های فنی ارسال خواهد گردید که می تواند شامل مشخصات فنی، ابعاد، کاتالوگ و کلیه مشخصات که مورد نیاز مشتری است، باشد. همچنین می توانید با رجوع به صفحه محصول مدنظر در سایت ساسکو به برخی از مشخصات و ابعاد دسترسی پیدا کنید.


HYUNDAI
SCHNEIDER
LS
SIEMENS
LOVATO
ABB
CHNT
FINDER
STAHL
CEAG
CORTEM
FRAKO

تمام فعالیت های این سایت مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران است و کلیه حقوق آن متعلق به گروه صنعتی ساسکو می باشد.
برنامه نویسی و طراحی توسط حمید هارونی